Friday 23 March 2012

s0ry,I already have a boyfriend

hahaha...cam poyo tak ayat tu...?dengaq kat abang aku abes la aku...shhhHHH,jangan cerita kat abang aku tau.Hehehehe...haluuuu...saya dah besaq ok?so,boleh kan aku ada pak we...


cerita dia begini.Aku jumpa kekasihku di jalan yang berliku.Di Sri Serdang (SS).Sebab simpati aku terima.Cinta boleh dipupuk kan?sayang boleh dibaja.So,aku x yah la risau apa-apa.Boleh ka macam tu...?hmm,tepuk dada tanya minda,soal hati ikut jiwa ;)


Ku tempuh pelbagai halangan sebelum aku jumpa Si Dia.Mula-mula naik bas dari kolej turun kat depan fakulti aku,FBMK.Lepas tu jalan kaki ke gate dekat dengan masjid.Alamak!pintu kunci.Nampak gaya kena panjat pagar la.Fuh,hilang keayuan cek,hahahaha...(dik,gelak sopan cikit.nanti xdak orang masuk minang).Pedulik apa dong...janji aku boleh sampai SS.hmm...aku ngan Ecah lompat parit la.Gayat gak la.Tapi bes.Hidup perlu ada cabaran.Jalan,jalan,dan jalan aku terjumpa kata-kata nie.Menarik,aku ambil la.


"some say the sky is the limit,but when you believe,you can go beyond that."(Mejar (Dr) Faiz Khaleed,Angkasawan Negara.)


lagi la semangat bila terbaca benda tu.


yuhuuuuU...


nie la boypren aku


ensem kan?
mesti larh...tapi x syok 1 ja.kaler dia.aku x suka biru der.Merah xdak..aku malas nak p laen dah.so aku amek ja la...pelik la aku pakai biru.aku suka b0y jambu.hahaha..tetiba ja kan mention kat cinie...bkn jambu la.Macho anak buah aku cakap.Bawu banyak awek...(ni yg buat mak cik dia rasa nak fly ja p kat sana)tapi,dnt worry,saya percaya kat Awak.Ada jodoh ada la.kalu x dak biar hati aku ikhlas terima semua tu.


bes sangat2 bila dapat gerek nie.WaaaA,rasa 1 UPM aku nak round.tapi sebelum naek bukit tinggi nak balik kolej aku tu la.Dah lepas rasa cam x nak gerek nie..."kita g bukit ekspo dah la"hahaha..Ecah yang cakap.Aku x jugak kan..


macam-macam dugaan betoi la.Rantai basikal Ecah jatuh la.Aku mna la reti baiki basikal nie...haru beb.Risau r tkot kena tolak gerek ni.Jauh lagi kolej aku.tapi Allah tu Maha Memahami,Maha Penyayang,Maha Pemurah.Dia hantarkan seseorang yang nak g solat jumaat utk buh rantai gerek ecah.Parking punya la byk lagi kat depan sana tu tapi dia boleh lak nak parking keta dia kat tempat kami berhenti tu.Terima Kasih Awak!


Cabaran betoi la kayuh basikal nie.tapi aku suka.terlalu suka.Aku sukakan cabaran.Bawu hidup ni kita x buat benda yang sama hari-hari.Hari nie aku tersedar yang aku nie terlalu cepat boring.Mintak2 aku x boring la dengan keja aku nanti.kalau x abes la asyik nak tukar keja ja hari2.hehehehe...pssst...Cinta x ok?saya setia.I.Allah.




ok lah,jumpa lagi...

usha2 la basikal ecah nie....


(yang Ecah cantik.huhuhuhu)





No comments:

Post a Comment