Saturday 3 December 2011

nyalakan tekad

Aku x tawu kenapa aku lemah sangat2 dua tiga hari ni.assignment semua aku x buat.sedangkan aku nak kena hantar semua minggu depan.yang aku tawu makan tido ja.tido lak bukan sekejap.berjam2 pulak tu...lemah sangat,rasa down sangat,rasa nak jerit,rasa nak nangis,rasa nak balik,argh...aku x tawu,yang aku tawu aku x sabar nak abes kan sem ni.

so aku nak naek kan kembali semangat aku nie aku mesti akan nyanyi lagu nie...
layan la n korang akan cakap aku nie klasik pas nie...

Nyalakan azam membumbung
 Padukan tekad dan waja
 Songsongi ombak bergulung Menuju ke pulau cita
 Setitis jadikan laut
Sekepal jadikan gunung
 Namamu kelak disebut Jasamu kelak disanjung
 Nyalakan tekad di hujung cita
 Sama muafakat ke puncak jaya 
Sembah setia sepenuh jiwa Untuk nusa dan negara
 Kan megah langit dijunjung Rela bumi nan dipijak
 Kan megah ibu mengandung Putera puterinya berjasa

No comments:

Post a Comment