Friday 9 December 2011

aku dah lupa macam mana bunyi mesej...

ye...siyes aku cakap aku dah lupa macam mna bunyi msg aku.

beep..beep..beep

eh,bukan la...

ting tong...

bukan jugak la...

kring,kring,kring...

lagi bukan.tu bunyi orang tepon...

abes tu apa...

kan dah ckp tadi,aku x ingat...

;(

huhuhu...saya sunyi,saya lonely..nak hilangkan rasa sunyi tu,saya perlu balik umah.kat umah ramai orang.ada mak,ada kak,ada abang n ada 19 orang anak buah.saya mesti x sunyi bila balik.sebab ada orang akan layan saya,ada orang akan cakap ngan saya,ada orang yang nak dengar cita saya...kat cnie saya xdak sapa2.huhuhu.tapi saya x boleh balik sebab,sebab,sebab...SAYA DAH LARI BAJET!!!!huwaaaAAA

setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya kan?
setiap yang berlaku pasti ada jalan penyelesaiannya kan?
setiap yang berlaku ada kebaikannya(najwa latif cakap)hihihi...

yeah,
saya dah berjaya jumpa jalannya.saya dah jumpa caranya.semuanya bermula di sini.semuanya selepas tgk OMBAK RINDU 2/12/2011 mggu lepas.

kakiku di tarik oleh cik unie aifa utk mengikutinya ke kedai buku yang aku x tahu nama nya apa.yang aku tahu,itu kedai buku.cian kan kat aku.tu la kelemahan aku.aku jarang ambil kisah tentang semua benda di sekeliling aku.aku x kan nampak apa pon di depan mata aku.nak tahu knp?sebab aku seorang budak yang selalu blurR(budak lagi ke)hihi...budak yang selalu pending n kadang-kala sedikit ting tong.ye ke?ye la...=P

hmmM...di situ la aku terjumpa cinta hati aku sekarang.Mula2 aku tertgk dia.lepas tu,dia tgk aku.aku pon tgk la blk.pastu kan,dia senyum kat aku.arghhH...hati mana x cair.dah la ensem.ada lesung pipit lak tu.mata dia cantik,macam Aaron aziz beb mata dia.ohh aku tergoda terpesona...hihi.tiba-tiba macam ada sesuatu yang menarik aku untuk pergi kepadanya.

nak jerit rasa hati bila dia offer no phone dia."awk,nak no saya x"
aku geleng tanda x nak,tp ada 1org p tekan kepala aku jd angguk.kijam t0l la org tuh.nseb baik dia tekan.kalu x melepas la aku.
sapa x nak kan,ensem kot...mak saya pesan"rezeki jangan di tolak,musuh jangan di cari".so,amek je la kan...saya x salah kan.=P

.........................................................................
haha...aku malas nak merepek dah la.penat...kih3

ni la cinta hati aku.Buku cita nie berjaya bawak ati aku untuk suka dia.yeah,skrg aku akui.Aku jatuh cinta sama kamooO.aku dah suka baca buku cita bi skrg.ni buku aku yg ke-3.yg 2nd diary of wimpy kid.bes..tp aku x bpa nk paham sbb bhs dia tinggi sikit.cer teka buku 1st aku apa?aku pon x ingat.sbb tu aku x cita yg 1st.hik3

hari ni aku g beli lagi.tapi aku x jumpa buku cita yg aku cari.aku cari sambungan buku atas tu la...tajuk dia
~sourpy saturdays
~going,going,gone
~friend or fiend

suma tu buku Judy Blume(The Pain and the great One)

sedih la x dapat cari tadi,kena g MPH or Kinokuniya gak la ni..x pon shhhHH,,,beli la kat aku.sempena hadiah besday nnt..hihi

so aku beli la buku lain...ok jgk.jnji aku dah x sunyi lepas nie

nie la koleksi buku terbaru aku.Mudah2an aku baca abes kan.

betul kan janji Allah"setiap yang berlaku tu pasti ada hikmahnya"
ni la hikmah nya...aku dah suka bi.alhamdulilah.mudah2an aku dapat improve bi aku lepas nie.

~the end~

1 comment:

  1. he2..aq ingt org mna la yg wt ang cair 2...caiyok2...mga ang leh khatam smuanya....^_^

    ReplyDelete