Friday 2 December 2011

aku terima takdirNya


Dear Mr.Bear,
saya terima kalau itu takdirNya antara kita.
satu ja yang perlu awak tahu,
"saya sayang awak"
"awak stil ada kat hati saya sampai bila2.
saya harap waktu awak cari saya semula
saya harap perasaan saya tu masih ada
saya harap perasaan saya tu x bertukar jadi benci
saya yakin
apa yang berlaku nie ada hikmahnya
walaupun mungkin apa yang saya buat ni sia2 di mata orang dan sia2 juga di mata saya
tapi saya yakin Allah x melakukan sesuatu tanpa ada sebabnya.
"sabar tu indah kan awak"

"dan janganlah kamu berasa lemah,dan jangan pula kamu bersedih hati,kerana kamu paling tinggi darjatnya jika kamu orang yang beriman"(surah Ali-Imran 139)

 "Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui. "(Surah. Al Baqarah:216)


saya tahu peluang saya terlalu tipis,senipis kulit bawang...tapi saya x tahu kenapa saya tunggu awak.saya pelik kan awk?i'm not weird,but i'm limited edition.haha...(siyes saya ok lagi.)

saya pasrah atas segalanya ;)

No comments:

Post a Comment