Friday 31 May 2013

BBM 3410 : Salam Terakhir

Hai Dr. Notts...
Ini saya
158175
(macam banduan lak...heee)
Terima kasih saya nak ucapkan kepada Dr sebab sudi ajar kami dalam kelas ni. Tak sudi pun Dr kena ajar jugak kan...hehehehhe..
saya suka kelas Dr. Kelas yang paling saya suka.
memang stress giler kelas Dr.
Tapi best...
Pelik kan...?
Dr nak tau tak?
Dr ada aura tersendiri taw.
Kosa kata Dr guna comel-comel belaka...:D
paling saya suka bila Dr panggil GADIS.
Nak mintak tolong pa2 mesti Dr akan cakap
" Gadis tolong ni jap..."
"Gadis tutup lampu jap..."
tambah2 part bila bawak balik calon tunjuk kat mak ayah.
" Ini gadis pilihan saya."
"ini jejaka pilihan saya."
Dr cakap dr x suka lah guna 
" Ini pak we saya."
"Ini mak we saya."
Ya...kita sama.saya pun x suka...:D
Sebab nampak kasar dan seolah2 calon tu tak istimewa pun kan.
Tapi tak seistimewa lafaz ijab dan kabul :D
(ahaaaa...saya dah melalut dah.)
Untuk kawan-kawan
saya pasti akan rindu kalian
3 tahun lama tu...
tak kan la tak akan terdetik rasa rindu tu kan walaupun sekali
(^_^)
semoga awak2 semua berjaya di luar sana.
Doakan untuk saya jugak 
(^_^)
 
Kalau rindu kat kiter tengok lah video-video ni.
Istimewa untuk anda semua
:D
Video 1 shot



Video seram

Dr Notts, Line Internet sangat sengal hari nie...
Nak upload video tak boleh..dapat dua jek :(
saya bagi link ya Dr.
T dah ok saya upload lagi
saya minta maaf untuk semua kesalahan saya kat DR dan jugak untuk rakan2 I'm sorry
saya hanya insan biasa yang tak terlepas dari melakukan kesilapan
sob3 ;(

( video tanpa wajah)


(Video kebiasaan rakyat Malaysia)

(video pengajaran)

(gambar unik)





No comments:

Post a Comment