Wednesday 29 February 2012

aku dah tua...

aku dah tua...huhuhu...


"u kan dah tua"


"u ni pelupa lah"


"umo u bpa eak skang"


tu semua kata-kata yang keluar dari mulut best friend aku...;(


kadang-kadang aku rasa aku nak ketuk ja kepala dia dengan pensel case aku.aku nak tarik-tarik ja rambut dia...aku nak bagi ja flying kick kat dia.Bawu padan dengan muka dia suka kata aku tua sangat.Bajet dia muda sangat la...haha...(sory u,i terkata sikit kat u =P )

tapi hari nie,i ngaku...i dah tua...dah masuk umo dewasa kot..uhuks...(tersedak)


ntah la u,,,i dah hilang dah mood nak msg tu,,,nak c0l pun i malas.kalu dulu teruja ja bila dapat msg...tapi skg..ntah..myb i  penat kot.


mood nak tgk tv dah hilang...mood nak tgk wayang pun dah lari,,,mood nak tgk kartoon marathon jauh meninggalkan aku di belakang...ntah,suma tu dah hilang...


aku kena cari balik,kena kutip balik.mungkin semua tu tercicir masa aku berebut-rebut naek bas atau mungkin sudah ditiup angin kencang dan hampir merobohkan rumah usang itu.






aku kena cari semula apa yang aku dah hilang jika aku x nak semua tu terkubur!




"andai aku jauh ke awan biru,tariklah aku semula supaya tali tak terputus dan aku tak hilang arah"

No comments:

Post a Comment