Sunday 15 January 2012

happy besday to you

Alhamdulilah,hari ini genap umur aku 22 tahun.Terima kasih ya Allah kerana kau masih memberi peluang kepadaku untuk bernafas di bumimu ini.

Harapanku,semoga seiring dengan pertambahan umurku,aku mohon padaMu ya Allah "jadikanlah aku hambamu yang solehah"..Aku nak berubah menjadi insan yang lebih baek.Nak menjadi hamba yang sentiasa mentaati perintahMu,anak yang taat kepada mak dan ayah,adik yang menghormati kakak dan abang,kakak yang sentiasa sayang akan adiknya dan teman yang sentiasa ada bersama kawannya ketika dalam keadaan gembira ataupun sedih.Ameen.

TAMBAH USIA +ILMU + AMAL=BERJAYA DUNIA DAN AKHIRAT.

Nie kek yang rumet aku buat utk aku.Cantik kan?
Terima kasih Fiona susah2kan diri membuat kek utk aku.Sedap la kek ko nie.hihihi.Aku sayang kamo0...itu ja yang perlu kau tahu.

kepada kawan2 n rumet2 yang wish my besday thank a lot yak.Semoga kalian semua berada di bawah penjagaan dan keberkatanNya. ;)

No comments:

Post a Comment