Tuesday 11 October 2011

Aku dan Sakit kepala

hye...
aku dan sakit kepala...Boleh dikatakan tiap-tiap minggu mesti aku akan sakit kepala.Kebarangkalian sakit seminggu sekali atau dua kali seminggu.Teruk x?
Sindrom ini akan mula menyerang aku apabila

>dalam kelas aku menguap banyak kali..msti akan sakit kepala pas nie
>aku g tempat banyak orang..
>cuaca yang terlalu panas
>tido lebih atau kurang(selalunya lebih)hehe
>kurang minum air...

cara nak atasi sakit kepala ni selalunya aku akan
>telan panadol...(orang cakap panadol terlalu bahaya)
>tido(tapi bangun x hilang gak)...kena makan panadol la jugak kan?pastu berselimut.sebab kaki tangan memang akan sejuk bila sakit kepala
>minum 100 plus or pepsi twist..dari jurnal mana aku amek aku x tawu...
>mandi...jirus dari kaki naik ke kepala.jangan jirus kepala dulu.nnt panas x kuar..
>guna la payung dah tawu hari panas...
>bawak air ke mana2 ja korang g...air amat penting...
>muntah-tanda2 sakit kepala akan hilang...

nie ja la serba sikit tentang sakit kepala yang aku tawu...
rasa nak ja tarik rambut bila sakit ni datang....nak jerit p0n ad gak...

No comments:

Post a Comment