Saturday 23 August 2014

Stokin Ajaib V-Ken

Petang tadi aku dating dengan kawan piza hut aku dulu. Nama dia Jazira. Shantek manis orangnya, tapi suka buli aku masa kat piza Hut Kulim dulu. Mentang2 dia Cik Kesyer kat situ, suka2 laa dia arah aku macam2. Hahaha... Lawak ar kalau terkenang balik kisah dulu. 7 tahun tak jumpa, dan tadi berjumpa semula setelah seminggu buat appointment. Buat appointment ke? Tak la jugak tapi macam  buat appointment laa sebab nak jumpa aku yang super buzy ni kan. kami janji nak jumpa nak story mory tentang 1 produk yang tengah hot sekarang nih. Cuak la jugak nak jumpa dia.Yelaa..dah lama tak jumpa nanti aku nak cakap apa dengan dia, persoalan yang selalu bermain di minda tiap kali ada dating. Hak3..sebab tu sampai sekarang single. (Nak juai minyak urat jugak)kih3. Lepas jumpa gelak tak berhenti plak :D
Ehh, sebelum tu nak habaq, jurnal aku dah lepas saringan supervisor. jurnal lah penyebab aku buzy 2, 3 menjak nih. makanya, boleh hantar ke publication dah. tengah tunggu kawan aku translate abstrak BM ke BI ja lani. Almaklumlah, BI cek dapat A++ sebab tu kena reject dengan SV kerna menggunakan khidmat Mr. Google Translate yang Ohsem. Doa2kan jurnal aku dapat publish dan aku dapat grad dengan bergaya.( ^_^)V.
ok kembali semula kepada topik utama kita. Stokin V-Ken.
Dia tunjuk aku stokin nih.


 Dia suruh aku genggam stokin ni dalam 10 minit macam tuh. Nak tau tak apa jadi? Aku rasa tapak tangan aku berdenyut2. Rasa nak belahak pun ada. Nak kentut pun ada. Tapi kena cover arr..hahaha. Tak percaya kan? Nampak macam stokin main bola ja, tapi ada keajaiban dia.
Waaa.. kena beli nie. 

Nanti bila aku dah beli aku share2 dekat sini okeh!
Jom makan. ada jiran depan bilik ketuk pintu bagi nasik dagang my feveret.
Rezeki betul2 misteri kan?


No comments:

Post a Comment