Thursday 7 March 2013

BBM 3410

Dalam keasyikan mendengar suara Dr Arbaie berceloteh di depan...aku yang di belakang terpandang seorang perempuan di muka depan pintu.

Hanya berseluar slack, berblaous bunga-bunga kecil, sekiranya aku tak rabun la dan berkasut sukan serta menggalas sebuah beg. "simplenya"...desis hati kecilku. Nak p joging ke apa? ke petang nanti ada aerobick. Setahu aku petang-petang ada senam aerobik di perkarangan library. Waktu dan harinya aku lupa.

"memperkenalkan, ini sahabat saya Dr. Salmah. ooOps...bukan nama sebenar.heheheeee. Dia akan sama-sama membantu saya untuk mengajar subjek nie".

Bla, bla, bla dan bla...sebab aku dah tak ingat apa yang dorang cakap,,,

Tapi aku ingat benda2 ni,,,,

saya akan buat awak jadi KAYA...ramai anak-anak murid saya dah jadi kaya selepas belajar dalam kelas saya. KAYA...yang tu aku dengar sebab duit..hehehe...walaupun aku mata duitan tapi aku bukan materialistik =P

Sebab Dr . Falsafah aku cakap,,,

"saya lapar bang"
" i Luv u"
adakah lapar dapat dikenyangkan dengan i luv u?????
fikir2kanlah...

Dalam cita memberku hawa ada dialog berbunyi bergini,,, "nak muka handsome ke nak gaji bagus???"

u see kan...

ST12 pula mengatakan 
"putih-putih melati,
merah-merah delima,
siapa baik hati,
pasti aku terima"

kesimpulannya,,,wang dan kehidupan x dapat dipisahkan :)
So, i'm not a materialistic one,,,am i right? hahahaha

aipps...aku melalut panjang dah...tapi aku harap kelas ni bes walaupun kerja banyak. BANYAK.
Banyak tak pa,,,asalkan ilmu yang dapat berguna sepanjang hayat untuk membantu diri sendiri dan orang lain ke arah kebaikan :)

Walaubagaimanapun,,, aku happy dalam kelas bahasa dan multimedia. sebab pensyarahnya happy2 dan baik hati...nampak sgt unsur membodek di situ...=.=
hehehehe

No comments:

Post a Comment