Friday 22 March 2013

At DUBU-DUBU


Assalamualaikum suma...
Malam ni aku nak share ngan korang tentang Dubu-dubu. Dubu-dubu nie restoran korea. Sebab terpengaruh ngan cerita korea la aku ada kat sini tengah hari tadi, bersama dengan rumet yang sekepala ngan aku..hehehe. memandangkan aku ngan dia suka mencuba benda-benda baru so kami beranikan diri utk mencuba makanan korea. " aku nk makan ramen", "aku nak makan kimchi...". Tu ayat kat dalam bilik sebelum p sana. Tak cuba tak tahu kan,,, dah cuba baru tahu...jom2, ikut aku :D
Aku p makan dekat Midvalley je..

welcome to DUBU-DUBU


Kusyuk Fiona tengok menu,
telan air liur tgk...hehe

Ni fiona punya order
Dol sot Bibimbap RM18.90




Sedap kan..hehehe




Ni aku punya order
Seafood Soodubu Jigae RM18.90


Nampak macam Tomyam ja,,,tapi rasa x macam tu...
                                       
Ni nasi yang aku makan, rasa macam pulut, tapi aku suka sebab sedap.heee
Sekarang dah taw rasa kimchi tu macam mna...masam..jeruk sayur rupanya :D
                                         
Ginger Tea RM6.90
(memandangkan aku sekarang dlm proses utk memulihkan kembali keremajaan kulit aku,,,aku order air nie..hehehe
nak cantik kan?heee...kena minum la =P


                                               

Muka lapar...



tengok Fiona makan....duduuuu...



Muka kenyang :D
tapi sama ja dengan muka lapar td..hehehe


apa motif pic nie...=P


Mak aihhhh...
                                             


Pendapat aku Dubu-dubu best...
Jadi lepas utk aku p korea =P
tak lapar aku kat sana.hehehe
psssssttt...perut aku boleh terima suma benda asalkan tak bau hanyir dan bau darah.


ok, sampai sini saja.aku kena tido...esok nak p jumpa orang semai dekat Tapah. Kang tak bangun lak...suda la, beg aku x kemas lagi...huhuhu

Gudnite suma,











2 comments: