Saturday 31 December 2011

hepy new year

sedar x sedar tepat pukoi 12 mlm nnt akan berakhirnya tahun 2011 dan tahun 2012 mula melambai-lambai tangan.cepatnya kan?x terasa pon setahun telah berlalu.pejam celik pejam celik 1 tahun itu berakhir mcm tu jek.bila fikir balik,apa ek aku buat tahun nie?apa yang aku buat utk tolong org laen?apa yang aku buat utk aku?
apa,apa dan apa????arghhH...ku x punya jawapan.

bila masuk je tahun baru semua orang akan pikir pasai azam masing2.penting ke azam tu?azam tu apa?hahaha...aku ada azam x utk thun baru nie?azam yg lama dah tercapai ke? =P

sayang,
azam tu cita2,harapan dan impian kita.setiap org msti kena ada azam sbb azam tu mcm pendorong semangat kita.supaya kita x lupa azam kita tahun maka tampal la azam kita kat dinding or tempat yang senang utk kita tgk n org lain tgk.ye la,,kadang2 tu panas gak kan telinga kita nie bila org dok perli2 pasai azam kita.so,bla dah panas msti nak buktikan kat org tu kita boleh buat kan.hurm....i.Allah.

tu aku....

azam aku utk tahun 2012


psssst...rahsia.  ;)


supaya aku jadi anak yang solehah


dan berjaya dalam kehidupan dunia dan akhirat.

ameen...

azam jugak kan..

hehehe...




No comments:

Post a Comment